Søg på siden


Kontakt

Niels Sørensen Band

E-mail: wobsbobs@hotmail.com

Din hjælp - incitamenter

2014-03-09 09:28

Incitamenter

50-200 kroner: TAK.

Tak. Enhver støtte er kærkommen.

201-300 kroner: EN CD.

Du får cd’en med posten i dagene efter udgivelsen.

301-600 kroner: EN CD OG EN FOTOSESSION.

Du får cd’en med posten i dagene efter udgivelsen.

Derudover inviteres du til en fotosession, hvis udkomme vil indgå i det opfølgende pr-materiale samt på Facebook mv. Du skal blot medbringe en fjollet hat eller en rodfrugt. Jeg håber, du har tid den dag!

601-900 kroner: EN CD, EN FOTOSESSION OG FRI BAR.

Du får cd’en med posten i dagene efter udgivelsen. Derudover inviteres du til en fotosession, hvis udkomme vil indgå i det opfølgende pr-materiale samt på Facebook mv. Du skal blot medbringe en fjollet hat, en rodfrugt eller en bikini. Jeg håber, du har tid den dag!

Slutteligt inviteres du og en ven med til mit release party i august eller september – formentlig i Holbæk eller Nykøbing Sj. – med hygge, pizza, et par livenumre og fri bar til følge.

901-3500 kroner: EN CD, EN FOTOSESSION, FRI BAR OG MÅSKE EN LIVEKONCERT.

Du får cd’en med posten i dagene efter udgivelsen. Derudover inviteres du til en fotosession, hvis udkomme vil indgå i det opfølgende pr-materiale samt på Facebook mv. Du skal blot medbringe en fjollet hat, en rodfrugt, en bikini eller et kæledyr. Jeg håber, du har tid den dag! Og du og en ven inviteres med til mit release party i august eller september – formentlig i Holbæk eller Nykøbing Sj. – med hygge, pizza, et par livenumre og fri bar til følge.

Ydermere får du et lod i potten og kan vinde en lille times unplugged solokoncert med mig i din dagligstue eller til din fest en fredag i november 2014. Der udbydes kun én solokoncert. Vinderen offentliggøres på udgivelsesdatoen. Kan du ikke en fredag i november, finder vi nok en løsning alligevel.

+ 3501: EN CD, EN FOTOSESSION, FRI BAR OG MÅSKE EN LIVEKONCERT.

Du får cd’en med posten i dagene efter udgivelsen. Derudover inviteres du til en fotosession, hvis udkomme vil indgå i det opfølgende pr-materiale samt på Facebook mv. Du skal blot medbringe en fjollet hat, en rodfrugt, en bikini, et kæledyr eller coveret til en LP med Bob Dylan eller Lou Reed. Det må ikke være Blonde on Blonde eller Transformer. Jeg håber, du har tid den dag! Og du og en ven inviteres med til mit release party i august eller september – formentlig i Holbæk eller Nykøbing Sj. – med hygge, pizza, et par livenumre og fri bar til følge. Ydermere får du et lod i potten og kan vinde en lille times unplugged solokoncert med mig i din dagligstue eller til din fest en fredag i november 2014. Der udbydes kun én solokoncert. Vinderen offentliggøres på udgivelsesdatoen. Kan du ikke en fredag i november, finder vi nok en løsning alligevel.

Og du får et lod i en anden potte og kan vinde en lille times unplugged koncert med bandet og mig i din dagligstue eller til din fest en torsdag i oktober 2014. Der udbydes kun én bandkoncert. Vinderen offentliggøres på udgivelsesdatoen. Kan du ikke en torsdag i oktober, finder vi nok en løsning alligevel.

 

Men som sagt: Tak. Enhver støtte er kærkommen.